Behind the scene

Åh, vad nervös jag var imorse. Hade ju ingen aning om vad jag hade att vänta. Med tanke på att manuset blev något ihopsläng visste jag inte heller riktigt var jag stod med saker. När jag kom hem igår satte jag mig och läste igenom manuset så jag åtminstone skulle veta vad jag hade för scener. 
Det visade sig dock att jag verkligen inte behövt vara så nervös. De var trevliga och hade tolkat manuset på sina sätt och på ett sätt öppnade mina ögon lite. Väldigt intressant. Jag fick en favorit bland grupperna, men jag tänker inte säga något högt. Håller det för mig själv. En grupp var iaf väldigt positiva och hade verkligen tänkt kring manuset och började prata om att det fanns ett budskap jag inte tänkt på. Blev lite mer komplicerat än jag tänkt, men det var kul att höra. Det betyder ju att jag kanske kan göra sånt trots att jag inte riktigt förstår mig på det vilket är toppen. Nu blir nästa steg att komma på visning på Bio Roxy när de är klara. Spännande!

Efter mötena skulle jag gå runt och kolla om jag hittade ett par killar till Synpunkten i Lösnummer. Gick mindre bra. Antingen hade de inte tid eller så hade de pluggat en vecka och inte mailat någon studievägledare. Aja. Nu har jag fått Katrina att stå med mig någon timme imorgon och då borde jag få napp! På min tur runt universitetet träffade jag dock på först Johanna och sedan Jessica & Elin. Trevligt. De senare har jag inte sett på evigheter. Kul att se att de mår bra :)

Nu funderar jag på om jag ska baka lite scones. Vore ju hemskt gott! Vi får se.
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0