Do it for your people

Inte mycket har hänt den här helgen. Jag åkte hem till landet på eftermiddagen igår och har varit där till idag. Ia tävlade idag och jag agerade hästskötare. Det blev bra poäng och procent, men Ia var inte så nöjd med insatsen iaf.  Kanske var för att hon är genomförkyld stackarn. Vem vet.

Just nu sitter jag och försöker få till den här dumma krönikan. Samtidigt ser jag på Marley and Me som går på TV. Så fin film ju. Kanske extra fin om man typ har hund. Jag har ju Max. Han är nästan som Marley, bara att han har noll IQ istället för att vara olydig. De är ganska lika ändå. Marley och Max. Speciellt då de tvingas jaga Marley då han snott halsbandet. Jag ser verkligen Max framför mig. Haha. Iaf, i den filmen skriver Owen Wilson krönikor och har problem. Jag känner såååå igen mig. Vad ska jag skriva om liksom. Eller jag vet vad jag ska skriva om, men jag får inte till det! Det måste ju vara en koppling till film också. Suck. Imorgon är första deadline. Förhoppningsvis får jag ihop en krönika och sedan som vanligt får bra feedback som jag kan ändra så det blir en bra krönika. Det jag har hittills är från filmen 17 again med tanken på att inse vad man har först när man förlorar det. GOSH! Det vore skönt att få till det. Hmm. 

Imorgon börjar allvaret. Eller ja.. skolan. Får se hur det går. Haha. 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Agnes

Usch vad jag gråter till den filmen. Så fin, men usch så sorglig!

Svar: Jaaa, usch! :(
Emma

2012-09-02 @ 22:37:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0