En oväntad resa

Ibland har man lite tur iaf. Andra texten var lite lättare än den första. Förstår lite iaf. Dessutom fick jag en snilleblixt och började skriva på en inledning till en eventuell uppsats. Tänkte att om jag skriver inledning på de idéer jag funderar på kanske det är lättare att välja. Då kan jag se vilket jag brinner för mest samt vad som kanske har något värt att forska om. Ibland slår jag huvudet på spiken och tänker smart!


Jag såg också att det på facebook kommit upp bilder på några karaktärer i The Hobbit. ÅH, vad taggad jag är. Funderar på att knåpa ihop en speciell header som sedan kommer upp när det blir dags. Hmm. Ja, ni får se hur det blir senare.. Lägger upp en bild på Kili, spelad av Aidan Turner, som kanske är lite av en favorit ;)


Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0