Freaky

Söndag och slutet på ännu en vecka. Det känns bra att komma allt närmare dit jag vill, alltså tiden för uppsatsen. Att få skriva. Jag längtar till december när det börjar bli jul i hela staden. När man får sätta upp julstjärnan i fönstret och tända en massa ljus (även om jag har fuskstartat med den delen). När man kan sitta där mellan alla ljus och all julkänsla och bara skriva. Vi är snart där. Väldigt snart. IH!

Jag har kollat runt lite och är så extremt sugen på att åka 4/5 dagar till Madrid och sitta där och skriva. Det jag har räknat på säger att jag har råd med det. Samtidigt kanske jag ska spara lite mer så jag kan åka och se den där matchen. Usch vad svårt! Äsch, vi får se hur det blir med det. Jag stannar nog hemma ändå. Haha. Men jag skulle ju gärna göra det... 

Nej, nu ska jag sluta babbla så mycket! Mer läsning och sen dags att göra sig klar innan några från klassen i vanlig ordning ska träffas och gå igenom inför seminariet imorgon. Super! 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0