It's been written in the scars of our hearts


Jag ska sova nu. MEN, jag gjorde misstaget och började lyssna på videorna Pink lagt upp på sin youtubekanal med nya låtarna till nya albumet. Hur sjukt bra låtar kan det finnas? En låt gör hon med Fun. och jag får seriöst gåshud i hjärnan av att höra den! Självklart var jag tvungen att klicka hem albumet så nu landar det förhoppningsvis i brevlådan när det släpps. Har också skrivit upp mig på en chatt där turnédatum släpps. Jag håller tummarna för Sverige, hon är verkligen en sån artist som jag skulle kunna betala en hel del för att få se. Hon är lite som en kvinnlig Adam, bara att hon är mer ren rock/pop och inte så mycket glam som Adam. Bättre än bra med andra ord. Åh, det känns som hela mitt liv just blev lite bättre och jag var ändå ganska nöjd innan. Knäppt, jag vet, men musik har den effekten på mig ibland ;)

Jag behöver väl inte ens säga att jag rekommenderar er alla att lyssna?
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0