No need to cry

Idag önskar jag så sjukt mycket att jag drack kaffe. Det är nästan värt att tvinga sig själv att lära sig det. Jag har fortfarande inte vaknat. Om det är för jag har varit lite nervös inför seminariet eller vad det är vet jag inte. En del av mig önskar att Mina hade sagt att hon inte hann med zumban. Men men, kanske är bra att komma dit och försöka väcka mig lite. Försöker dricka lite Pepsi nu så jag orkar stå åtminstone! Haha.

Jag måste verkligen rekommendera en låt också. Den kommer säkert som dagens låt senare på året, men jag måste rekommendera den NU. Så fantastiskt fin och bra. Try med Pink. Hennes nya singel. Åh, jag önskar den fanns på Spotify så jag kunde satt lurar i öronen och lyssnat på den hela vägen till stan. Om någon vecka eller så kanske. Längtar <3

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0