Plans

Jag tog mig en funderare och kom fram till att jag verkligen behövde sätta mig ner och planera de kommande tre veckorna. Ett tag började jag smått få panik. Typiskt Emma. MEN, efter att ha tagit den där tiden för planerande kan jag nu andas ut lite. Jag kommer nog klara det. Om jag inte tar en massa utsvägningar utan håller mig till planerna så kan jag andas ut. Muy Bien. 

Väl läsandes första delen inför måndagens seminarie stäter jag på meningen "De historiska program som SVT har visat genom åren är producerade antingen i Sverige eller utomlands." Jag stannar upp en stund och känner att någonting är fel med meningen. Jag menar, om det inte spelas in i Sverige så spelas det ju in utomlands. Det säger ju sig självt. Exakt varför står den meningen? Vad vill dom? Jag har knappt kunnat koncentrera mig på resten för jag har funderat på vad som exakt menas med den meningen. Något måste det ju vara. GAH! Jag försökte få respons genom att lägga det på twitter och facebook, men inget än så länge. Det kanske bara är jag som tycker den är konstig.. Äsch, dags att gå vidare!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0