Speaking words of wisdom

Åh, igår på kortfilmsfestivalen träffade jag Agneta, som jag hade som en av handledarna på manuskursen. Jag måste säga att jag saknar henne. Speciellt när hon frågar hur det gått med mitt manus och påpekar att jag hade något riktigt bra på gång. Aw. Det värmer ju lite att höra. Kanske får ta upp det manuset om något år eller så när jag fått tillbaka lite inspiration till det. 
Idag har det varit ganska mycket folk på visningarna. Guld! På andra filmen var det nästan slutsålt och vi fick lite panik. MEN, det löste sig för det kom inte fullt lika mycket på den sista två. En hel del tjänade vi på caféet också. Kan ju knappast bli bättre. Imorgon tror vi på ännu mer folk då det är "storfilmerna" då. Kiss Kiss Bang Bang och Rear Window lär ju dra några. Jag är bland annat ganska pepp på båda. Vi har även gjort biljetter utifall det skulle bli för många. Lite kanske vi ångrar att vi bytte sal av den anledningen. Men bättre att vi säger att det är fullt till 5-10 personer än att Roxy ska säga det till 45 personer. Så många skulle de fått säga nej till på EN av visningarna om vi inte bytt. Ganska bra tycker jag nog.

Seriöst. Att vara på filmfest hela dagen mår huvudet inte så bra av. Skulle lätt kunna lägga mig ner nu och inte gå upp på ett bra tag. Dick är det upp imorgon igen för jag ska eventuellt fixa ett par skor till Katrina som hoppar på kryckor och sen är det sista dagen på filmfesten som gäller. Vart skulle jag få in plugget hade jag planerat? GAH! Hoppas det går ändå. Hann bara en och en halv text idag... Hmm. 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0