Tired and sleepy

Oj kära nån. Jag kan säga en sak bara; att dansa zumba på nivå medel är riktigt mycket jobbigare än att dansa lätt. Men SJUKT roligt! Kanske nogåt mer feminit idag... eller så var det för det var en kvinnlig lärare. Haha. Min hjärna gör gärna såna kopplingar. Jag kan iaf säga helt klart att det inte var sista gången på tisdagar. Love it! Efter zumban tog jag en promenad hem för att varva ner. Riktigt skönt. Gäller att passa på nu innan det både är för mörkt och för kallt. Muy Bien!

Imorgon vid lunch har jag sista deadline för min krönika. Än har jag dock inte fått någon feedback så jag vet inte alls hur jag ska hinna med det. Men det kanske är okej. Det är ju inte helt mitt fel liksom. Åh, jag får sån panik när det inte går som jag har planerat. Haha. Men det är ju mitt fel..

NU är det Project Runway! Får icke missas :D
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0