Travel with me

De har gjort om touren på Bernabeu nu såg jag. Väldigt uppdaterat och modernt såg det ut på bilderna med pekskärmar och allt möjligt. Jag är peppad på att åka tillbaka. Jag har ju gått den där touren två gånger nu (båda på min födelsedag, när jag fyllde 19 och 21) och lovat mig själv att inte gå den igen förrens jag fått vara där på riktigt och sett en match. Men nu blir man ju lite sugen. Hmm. Just nu har jag börjat smygplanera en resa till Sevilla som jag otroligt gärna vill besöka. Vi får se hur och vilken ordning resorna blir i. Som sagt, nästa gång jag sätter foten i mitt älskade Madrid vill jag ju gärna se en match också..

När vi ändå pratar resande så kan jag ju säga att lunchen och eftermiddagen med Mina gjorde mig ännu mer avundsjuk på hennes New York resa. De verkar verkligen haft det toppen. Bland annat åkte de på någon slags tour och fick se platser som varit med i filmer och även sett hur de spärrat av för filminspelningar. Sen var de på broadway och ja.. HON HADE EN VÄSKA FRÅN MICHEL KORS!!! Jag undrar om jag kommer ha råd att åka dit någon dag. Man lär ju ha pengar så man kan köpa typ en Michel Kors väska. Jag är ju långt ifrån en märkesnörd, men älskar man Project Runway, som jag gör, så vill man ha en Michel Kors väska. Eller ännu bättre - en Anya väska (om sådan finns). När jag blir rik (ja, när och inte om!) ska jag åka runt och besöka en massa ställen. Denna värld har minst sagt en hel del ställen att upptäcka.

Men usch vad jag babblar! Och av någon anledning är jag extremt trött. Jag tror jag sover på tok för mycket. Hehe. Bara för det tror jag att jag ska bädda ner mig och kolla ännu en film. En mysig film. Typ P.S I Love You som måste vara i topp på min favoritfilmlista. Vi får seeeeee.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0