What are you waiting for

Seriöst, det här med att få plugga är inte det lättaste. Ia ringde imorse och ville att jag skulle följa med henne till röntgen. Hon åkte av Hilda för några dagar sen och har ett jack i armbågen samt kan typ kanppt röra armen. Det gick bra, hon hade ingen fraktur, men har inte helt fått svar på om det är något annat. Iaf, när hon ringde hade en av texterna vi ska läsa till måndag laddat i en halvtimme och minst lika mycket återstod. Bara att stänga ner. När jag kom hem nu fick jag börja om och ytterligare en timme för nedladdning. Suck! Dagens i-landsproblem? Jag funderar på om jag ska åka iväg och hjälpa till innan filmen på filmfesten idag, men åka hem när filmen börjar så jag hinner läsa lite då. Får se hur mycket folk som kommer idag, men det känns som att det inte är en film som drar idag heller. Imorgon kan jag garantera att det kommer en hel del folk eftersom det är Josef kortfilmsfestival. De som är med och tävlar lär ju komma. Haha. 

När jag ändå är inne på filmfesten kan jag ju säga att jag precis skickat efter filmen från igår från cdon. Det känns som en film jag vill ha i min hylla/pelare för framtiden. Om jag någon gång känner mig osäker kan jag kolla på den. En del som vi pratat om under mina studieår kunde jag känna igen och tänke "det är SÅ de menar!!" på vissa ställen. Hur bra som helst ju. Jag höll nästan på att klicka hem en box från Disney också för 400. Dock kände jag att de filmerna inte var de bästa och att klicka hem något för 400 bara för att det ser fint ut i hyllan/pelaren när jag har så mycket jag ska spara till kanske inte var det smartaste. Så den fick stanna kvar. Kanske en annan gång..

Nej, nu ska jag göra mig klar och sen tänkte jag ta mig en promenad upp till stan. Så skönt att få rensa igenom tankarna en stund.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0