What happens on a Saturday

Nu har jag sett alla Spider-Man filmerna. Bra sak att ha på i bakgrunden när man pluggar, enda problemet är bara att man drar uppmärksamheten ditåt lite väl ofta. Haha. Måste säga att jag gillar trean bäst. En klassisk Emma? Att gilla de senaste filmerna bättre än de första. I den tredje filmen är det svarta paraplyer med. Jag gillar svarta paraplyer. Det blir alltid bra scener med svarta paraplyer. Typ. 
Hur som så älskar jag redaktören på tidningen som är med i alla filmerna. Varför har de inte med honom i den nya? Haha. Alltså, jag gillar filmerna, men inte lika mycket som den nya. Jag menar, att slå något som ligger på topp 10 listan är ju svårt. Slutsats: Jag gillar Spider-Man. Han är min superhjälte ;)

 
Annars idag, lördag, har jag en stanna inne dag. Läsning inför seminariet och film på i bakgrunden. Bra dag. Det dåliga är dock att jag köpte med lite kakor hem i torsdags när jag var i affären. Det finns en anledning till att jag normalt inte har kakor hemma. Usch vad goda de är! Sådana med choklad i. Allt med choklad är ju typ gott. Haha. Aja, när de här kakorna är slut ska jag inte köpa mer kakor!! Usch och fy!

Nu ska jag ta och kolla på de två sista delarna av Harry Potter och läsa vidare. Hoppas ni alla har en bra lördag och en massa myspys :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0