Whats ahead for the day


Nej, jag är inte hemma på landet, jag bara kände för att lägga upp en bild och det fick bli denna ;)

Alldeles strax ska jag göra mig klar så jag slipper stressa när Martin hör av sig. Om han inte hör av sig innan jag är klar kanske jag får höra av mig till honom.. Vi får se. Han ska som sagt ha lite grejer som han ska fixa till filmfesten som börjar imorgon. Tagga lite? Mja. 
Efter det kör jag plugg nästan hela dagen. Jag ska se bara om Emma hör av sig och jag behöver komma ner och hjälpa till med utdelningen av tidningen. Tydligen var det svårt att få tag i folk och om ingen annan gör det kan det ju vara bra att komma ut någon timme och göra annat. Som sagt, vi får se om hon hör av sig. 

Senare ikväll är det zumba. Eftersom jag inte kommer kunna gå varken på torsdag eller tisdag nästa vecka och inte varit de senaste tre gångerna känns det som det behövs ikväll. Jag tror jag kan göra uppehåll i studierna för det. Får se vad Mina säger, men jag tror hon vill gå. 

Ja, där har ni min dag. Jag ska försöka att inte blogg om och berätta exakt samma saker ;) Haha. Hoppas ni får en bra dag!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0