When something's wrong, it might be right

Det belv lite sent igår. Eller... sent utifrån mitt perspektiv. Haha, jag känner mig lite som Ellen när hon säger att hon var sent på en fest och så gick hon när alla andra kom. Så var det dock inte. Efter filmfesten följde jag med Mina hem till hennes mamma då hon skulle fixa någon serie. Mat och trevligt blev det. Första gången jag åt en kebbabtallrik och jag trode ärligt jag skulle gå av efteråt. Måste de lägga på så mycket och måste jag envisas med att äta mer när jag är proppmätt? Typiskt. Men som sagt, väldans trevligt som vanligt när jag träffar Mina :)

Nu är det snart dags att åka iväg på nytt till filmfesten. Idag är det heldag för min del. Vi bestämde igår att flytta ner våra visningar till den mindre salongen när vi på de tidigare visningarna skulle fått plats där samtidigt som den film Roxy visar blir fullsatt på nästan varje visning. Eftersom det blev billigare för oss tyckte vi det kändes ganska okej. Dessutom blir det ju mysigare då vi har cafét där nere vid den salongen också. En massa mys. Med risk för att låta tjatig: KOM! 


Hoppas alla har en bra lördag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0