Am I alone in this fight

Idag ringde klockan klockan 7. Kanske bäst att tillägga att det är tidigt då det kommer till mig. Haha. Aja, bara att kliva upp och köra mamma till jobbet. Jag ska åka in vid 13 och träffa Elin och då behöver jag ju bilen. Tycker vi löst det bra. Nu fick jag lite välbehövd extra tid som jag exempelvis kan lägga på att blogga och skriva på manuset. Muy Bien. 

På tal om mitt manus. Jag har kommit lite till ett svart hål. Haha. Vi har deadline idag, men det känns inte alls som jag vill lämna in. På ett sätt vill jag gå på mötet nästa vecka, på ett sätt vill jag inte. Jag har lagt in några saker i manuset och det vore bra att gå på mötet för att få lite feedback på vad som funkar och inte. Vad jag ska jobba vidare på och vad jag ska skippa. Samtidigt så spelar Real sin returmatch på Champions League då och jag är rädd att jag inte hinner hem till det. Det verkar nämligen som att TV6 visar Barca-Bayern den här veckan och Real-Borossia nästa. Så typiskt att de ska spela på onsdagen. Grrr. Kanske ska tillägga ocskå att Real och alla fans hoppas mycket på den här titeln. Vi kommer inte vinna ligan, utan mesta fokus ligger just på Champions League. Det har det gjort nästa från början den här säsongen. Skulle betyda så mycket, det är den här titeln vi vill ha i år. Om det varit någon annan match som inte betydde så mycket hade jag självklart gått på mötet. Nu.. Jag är inte säker.. Aja, får prata lite med Elin, hon kanske kan peppa mig att missa matchen. 

Hoppas nu ni har en bra dag alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0