Årets bild 12/13


Nu är det dags att rösta! Min bild fick nummer 2, vilket är en del av mitt turnummer. Kanske ger lite tur. Haha. Tror dock bilden på Magnus Uggla vinner. Tror det varit en konsertbild som vunnit varje år. Vad ska jag säga? Människor älskar konsertbilder. MEN, ni får mer än gärna slänga iväg en röst på min bild ändå. Vill ju inte bli röstlös och kanske att man kan ge Magnus Uggla en liten fight ;)

Sa jag att man kan vinna ett presentkort på Akademibokhandlen laddat med 200:- ? Jo, det kan man. Om man inte vinner det har man chansen på en superfin ta-med-mugg från Lösnummer. Jag har en och den är nog banne mig min finaste. Älskar den! SÅÅÅ, rösta, rösta, rösta :D 

Ni hittar länken till tävlingssidan här

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0