Stop writing

Varje gång besöksstatistiken ökar här på bloggen så slutar jag skriva. Det verkar ju logiskt? Haha. Kanske är något undermedvetet som säger att jag inte vill ha fler läsare. Eller inte. Bara råkar bli så ;)
 
Jag har insett att jag i princip inte skrivit något om Eurovision. Inte om man jämför med hur mycket jag brukar skriva och hur mycket det finns att skriva. Jag har inte haft tid att lägga så mycket tid på det tyvärr, och har inte tagit tiden då jag tror de flesta av er som läser inte är extremt intresserade. Kanske kommer några inlägg dock nu när det börjar närma sig. Vi får se. Känns som att det kommer bli helt fantastiskt!! Längtar!
 
Nu ska jag och familjen åka till Marieberg. Vi måste kolla några saker, bland annat ska jag kolla efter en ny väska. Min Madrid-väska börjar gå sönder lite så jag har bestämt att bara ha den vid speciell tillfällen. Vi får se om jag hittar någon bra och i rätt prisklass.
 
Hoppas ni alla har en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0