The Host


I lördags var jag och såg The Host. Jag fick som sagt två fribiljetter till filmen från Noble Entertainment. Mina förhoppningar blev sanna. Jake Abel var helt perfekt som Ian, nästan bättre än jag föreställt mig Ian i böckerna. Det blev kanske lite väl mycket när det var en röst som pratade hela tiden fast man aldrig såg henne, men samtidigt tycker jag de löst Melanie/Wanda på ett bra sätt. I bilen hem kunde jag inte sluta göra spontana småleenden. Det måste väl ändå vara ett bra betyg på en film? Roligt tycker jag också att det var några killar på visningen UTAN tjejer. Det betyder att några faktiskt inte brytt sig om att det är författaren till Twilight och insett att detta är en film som riktar sig precis lika mycket till killar. De verkar ha gillat den. Så, till alla som kanske tvivlar: SE DEN! Den håller sig väldigt nära böckerna, bara att den plockat bort en hel del. Men det viktigaste är kvar. Fantastiskt bra!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0