Bring the action

Gårdagen blev riktigt bra. Kom hem med några riktigt ina saker, bland annat två stora koppar för att dricka varm choklad ur! Mums. Fick tag i allt jag behövde utan att ens gå in på IKEA. Muy bien. Att träffa Mina sen var ju inte helt fel som vanligt heller. Vi bestämde att hon skulle komma till Norrköping och hälsa på och sen blev vi fast i ett spel jag har på plattan. Det blev en klassisk oss - "bara eeeeeen gång till". Haha.
 
Idag skulle jag ha tittat på Project Runway som jag missade förra veckan, men det gick inte på plattan. Grrr. Får se om jag kan hämta datorn sen eller nåt. I eftermiddag ska jag in till stan igen och träffa Annelie. Hon har varit i England och kommer nu flytta till Stockholm så vi ska passa på att ses lite först. En fika och bio blir det. Det tackar jag aldrig nej till!!
 
Hoppas ni har en bra dag nu alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0