Half of life

Gårdagen blev en riktig filmdag. Inget mig emot. Det bästa med regndagar är att det är helt okej att inte kliva utanför dörren utan kan sitta inne framför en film eller två utan dåligt samvete. Så, tummen för regninga dagar. 

Idag var jag ute lite på förmiddagen och inspekterade. Hittade en jättefin liten promenadrunda som kommer gås mer än en gång kan jag säga. Träffade på lite nya vänner också. De satt i ett träd och ibland hoppade de ner i vattnet. 


Fick just veta att mammas bil gått sönder. Hon har haft den i 14 dagar. Efter det att vi köpt den tog det nästan 14 dagar innan vi fick hämta den för att den skulle servas. Bra jobb de gjorde då. NOT! När mamma har försökt ringa har de varit otrevliga och idag sa de att hon skulle återkomma. Skulle inte vilja vara i deras skor på måndag. 

Nu ska jag fortsätta lite på vår första skoluppgift. Extremt svårt att försöka göra en powerpoint av sitt CV utan att stylta upp det. GAH! Men det ska gå. Hoppas bara jag inte har den tråkigaste presentationen nu nästa vecka..

Hoppas ni haft en bra dag nu!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0