If it's gonna last forever

Teatern i lördags var hur bra som helst. Svårt att tänka sig att det är amatörer på scen och inte riktiga proffs. Fantastiskt. Eftersom vi var där med de blinda fick vi träffa skådespelarna lite innan. Jag filmade och tror det blev bra. Kan avslöja att det var en av skådespelarna som var väldigt.. mja. Ni vet. Inte så tokig att se på så att säga. Haha ;)

Igår var jag och Ia inne på bio. Grown Ups 2 sågs och jag vet inte om jag tyckte den var så bra. Kanske för att senaste filmen jag såg var The Heat och den var så fantastiskt bra. Vet inte. Recension ska skrivas dock så vi får se vart det landar.

Idag har jag klippt lite gräs. Snart ska jag åka och hämta Mina från jobbet innan vi har möte med filmklubben. Hon ska ta över som kassör nu. Kommer bli super. Får se om det blir lite bio sen också. Man vet aldrig! ;)

Hoppas ni har en bra dag nu alla
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0