Moving In

Gårdagen blev precis så bra som jag tänkt mig. Om inte bättre. Blev fika och en runda på stan först med Agnes och Martina. De var supersnälla och agerade fotomodeller åt mig eftersom jag så gärna ville ta kort på någon med One Direction. Haha. Sedan mötte Elin upp oss på Rosalis och det blev lite käk innan vi fortsatte. Jag och Elin satte oss en stund på Espresso House och pratade manus innan vi begav oss till filmen. Dit kom även Pontus (Elins bror) och Mina och vi såg Mortal Instruments. Elin tyckte den var så dålig att hon var nära att resa sig upp efter halva och gå ut. Jag tyckte den var så bra att jag vill se om den. Mycket väl kan det bli två till biobesök på den, beroende på hur det blir här i Norrköping. 

Som sagt, sjukt bra dag. Tack alla inblandade!! 

 
Dagen har ägnats helt och fullt åt att flytta. Nu sitter jag i min lilla lägenhet i Norrköping. Helt slut. Har inte packat upp allt än för det har varit så mycket flängande fram och tillbaka så jag ville bara sitta ner en stund. Funderar på att låta det andra vara tills sen och kanske duscha av mig lite och sedan krypa ner tidigt med en film i sängen. Låter som en plan!

PS. Grattis till Agnes idag som fyller år! Hurra! :D

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: agnes

Haha tack du! ;)

2013-08-28 @ 21:20:59
URL: http://fakestar.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0