New day, new week

Hallå på er. Måndag igen och sista fulla veckan innan jag lämnar Örebro. I lördags pratade jag och Elin lite om hur fint och bra denna stad egentligen är. Det är svårt att se dess skönhet tills den dag man flyttar härifrån. Förhoppningsvis blir ju inte flytten långvarig, men man vet ju aldrig. 
 
Idag ska jag och familjen åka en sväng till Marieberg. De andra skulle kolla på skor och eventuellt till Hööks. Själv behöver jag åka in på Ikea och köpa några saker. Kanske lågprisvaruhuset när jag ändå är där. Helt sjukt vad fina grejer de har! Speciellt om man som jag absolut älskar tavlor. 
 
Ikväll skulle vi ha möte med filmklubben, men Martin blev inkallad på jobb lite i sista minuten så det blev inställt. Istället tar jag och Mina en fika och har det allmänt trevligt. Inte så tokigt inte. Hon ska få några grejer också eftersom hon tagit över som kassör. Blir nog bra.
 
Nej, nu ska jag fixa mig lite innan det är dags att åka. Hoppas ni har en bra måndag!
 
Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Vi borde ses nåt innan du åker!! Vi kan också fika eller såååå ;) :DDDDDD

Svar: Jaaaaa, det tycker jag!! Får bestämma någon gång :D
Emma

2013-08-19 @ 13:20:40
URL: http://mrponny.blogg.se
Postat av: agnes

Jag vill också fiiiiika med dig innan! Sjukt längesen vi sågs och när du flyttar kommer det ju säkert dröja ännu längre :(

Svar: Ja, usch vad längesen det var! :( Vi får försöka ta en stund här innan jag beger mig :D
Emma

2013-08-19 @ 18:07:16
URL: http://fakestar.blogg.se
Postat av: Evelina

Eller så åker ni med så tar vi och lagar de där jäkla pannkakorna nån gång. xD

PS. Norrköping är en jättefin stad det med. :)

Svar: Haha, jaaaaaaaaa. NU BLIR DET PANNKAKOR!
Ja, den var helt okej när jag var där. Men lite ovant ännu ;)
Emma

2013-08-19 @ 19:24:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0