On and On and On

Idag har jag och Ia varit iväg till Norrköping för att hämta nyckel till min lägenhet (kallar den lägenhet från och med nu så ni vet) samt kolla läget lite. Tror jag kommer trivas fantastiskt bra. Lägenheten var superfin och jag hade både kyl och frys. Bara att köpa kokplattor och ta med mikron så behöver jag inte ens använda det gemensamma köket. Allt var egentligen mycket finare än då jag bodde på Grankotten. Kan knappt vänta tills jag flyttar in på riktigt i slutet av augusti. IHP. Bilder kommer kanske då, de jag tog idag blev inte superfina. Bäst av allt är att gatan ner så kommer man till centrum och precis i början av centrum vid min gata ligger bion. Hur bra? Kommer trivas som handen i handsken! Haha

Nu ska jag skriva klart en recension jag håller på med och få den inskickad. Har blivit lite efter med den för jag absolut inte vetat vad jag ska skriva. Men nu så ska det gå. Måste in. Hoppas ni haft en bra dag!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer
Postat av: Martina

Skönt och höra att du tror du kommer trivas! :) Och att bion ligger i närheten ;)

Svar: Hehe, har jag bara bion så kan jag bo varsom ;)
Emma

2013-08-01 @ 20:41:04
URL: http://mrponny.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0