Something to do

Jag har tråkigt. Allra heslt skulle jag vilja hitta på något, men vet inte vad. Kanske åka till Nora? Det är ju alltid trevligt. Är ju dock inte särskilt sugen på att åka själv och ingen här hemma verkar vara lika sugna på att göra något. Haha. Typiskt. 

Istället får jag skriva synopsis. Igår fick jag ett infall av att jag inte alls ska söka in med den jag först tänkt så nu måste jag skriva på mina andra två också. Egentligen vill jag bara skriva något extremt klyschigt och som man sett tusen gånger förut, men hur stor är chansen att jag kommer in på en sån idé? Inte så väldigt. Jag och Elin hade en mindre diskusion igår om ett av mina synopsis. Hon tyckte att jag ska lämna allt som har med kärlek att göra för att det inte ska bli för mycket Twilight. Jag är inte säker på att jag vill det. Då kommer det bli ett synopsis jag själv inte gillar och då är jag tillbaka på samma ställe som jag var med En kopp varm choklad förra året. Hellre Twilight än tråkigt! 

Nej nu ska jag titta på Orange is the new black, en ny serie jag blivit tipsat om. Hoppas ni har en bra dag.


Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0