Sunday afternoon

Planerna för dagen var att göra i princip ingenting. Men det ändrades. På eftermiddagen tar jag en tripp till stan för att gå på bio med Mina. Tanken var två filmer på tisdag, men jag åker hellre in idag och går med Mina än går själv. Tror dessutom det blir jobbigare med recenserandet om jag tar båda samtidigt. Nu kan jag sprida ut det lite. Muy bien. 
 
Den här helgen har Ia varit i Danmark på hästtävlingar så jag har varit själv i huset på kvällarna. Självfallet började jag kolla på sjunde säsongen av Supernatural då. Inte så smart. Natten till lördag kunde jag knappt sova. Haha. Men oj vad bra den serien är! Det är nästan värt att ligga sömnlös en stund och tro att man ser saker i fönstrena. Kusligt!
 
Nej, nu hoppas jag ni har en bra söndag och avslut på veckan. 
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0