Trailer: The Heat


För ett tag sedan var ju jag och Elin och såg förhandsvisning av The Heat. Helt underbar. Funderar på att recensera den så jag får se den igen. Haha. 

Ofta när det kommer till trailers så blir man ganska besviken när man väl ser filmen för att den inte håller samma mått. Det är få filmer vars trailers lockat till att se hela filmen och sen visat sig vara bättre. När det gäller The Heat så är det tvärtom än hur det brukar vara. Trailern gör inte filmen rättvisa. Den är rolig, men det som lockar att se filmen är ändå Bullock och McCarthy. Som jag sagt älskar jag den här filmen. Har aldrig sett en film där jag skrattat så mycket. Även när den är allvarlig är den rolig. 

Allt jag kan säga är - SE DEN!  

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0