Vad finns det då att bry sig om

Nu är jag i Norrköping igen. Helgen har varit bra men lite tidigt julfirande. Johan och AnnaLena ska ju till Sydafrika över jul och nyår så de kom upp och firade nu. Igår var vi på Sommaro och åt julbord. Fantastiskt gott!

Idag innan jag åkte tillbaka till Norrköping så stannade jag på en boksignering i Örebro. Sara och Mats som skrivit Cirkeln, Eld och nu senast Nyckeln var där. Elin är helt kär i böckerna och har dessutom pratat lite med Sara så jag hängde på. Köpte även första boken och ska ge mig på den. Blev att vi stod kvar hela signeringen och pratade med författarna (eller ja - Elin pratade). Fick dock lite tips från Sara inför min bokadaption. Tummen upp! 

Det går lite framåt med min fallstudie nu iaf. Kommunen skulle ta tag i frågorna imorgon och de andra hoppas jag verkligen också gör det. Hittade lite info i ett häfte mormor köpte åt mig när vi var där och tittade på teatern jag skriver om. Tur det iaf. Vet inte vad jag ska göra om det inte blir klart. Får jobba som bara den fram till onsdag då det ska presenteras och sedan inför fredag då det är inlämning. Håll tummarna att det går!

Nu ska jag se om jag kan sluta lyssna på musik och kolla på något istället. Hoppas ni haft en lika bra helg som jag :)

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0