Almost good

Okej, gårdagens Melodifestival kan ha varit den sämsta deltävlingen någonsin. Låtarna var ju inte extremt bra, förutom tre som jag gillade - David Lindgren, Yohio och Cookies n Beans. Gick ju bra för dem. Otroligt förutsägbart var det ju också. Var inte nervös alls. Annat lär det bli i deltävling 2 då Anton tävlar. OCH dessutom är ju Erik med. Ja, då kommer det minsann vara lite pirr i magen inför omröstningen. Dock måste jag säga att jag tycker Danny och Gina gjorde ett fantastiskt jobb och mellanakten var även den väldigt bra. Ett plus att Edward läste upp numrena. Och att de fick göra om det så man fick höra lite extra. Haha.

I övrigt så fick jag ett mail från Oliver igår om att vår deadline för treatments till open readings är uppskjuten till den 11:e. Guld! Då får jag extra tid och har faktiskt en chans att få till något. Sen fick jag veta att Higuain kommer till Sverige och spelar på Friends Arena på onsdag. OCH ALLA BILJETTER ÄR SLUT! Buhu. Varför visste jag inte det tidigare? Varför visste jag inte det så jag kunde hänga på biljettförsäljningen och fått ett par biljetter? GAAH! Aja. En dag så. 

Till slut vilja önska min mormor ett stort grattis på födelsedagen. Grattis mormor!!

Hoppas ni haft en fin söndag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0