Could be.. or not

Idag har jag varit inne på mammas jobb och skrivit. Har kommit ytterligare lite längre på mitt treatment nu. Då Ia fick läsa det lät hon positiv. På det förra rynkade hon på näsan och var mer negativ. Känns ju bra. Det går framåt. Imorgon ska jag träffa Elin och få lite feedback. Hoppas på att det ska ge något bra, som vanligt. Efter det står jag någon timme på Campusmässan för Lösnummer. Ska se om jag kan sno åt mig en ta-med-mugg. De är HUUUR fina som helst. Kommer dricka ur min mugg varje dag (nästan) om jag får med mig en. IIHH! 

Nu på kvällen har jag och Ia kollat på Pitch Perfect. GOSH vad den filmen är bra. Väldigt mycket en Emma-film. På ett ställe säger Beca till Jessie "You're not my boyfriend!". Kom på mig själv med att utbrista "Men är du DUM!? Om jag var du skulle jag låtsas att han var det!". Haha. Ia tyckte det var lite kul iaf. Är nog ganska kär i Jessie ändå. Se den. Älska den! That's all I have to say!

Hoppas ni haft en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0