"It came true"



Jag måste göra ett inlägg tillägnat den fantastiska Anne Hathaway känner jag. Jag vet inte om det var någon som såg galan igår? Hur som så var det ganska självklart att hon skulle vinna. De hade till och med gjort en sketch där det togs upp att alla andra nominerade var ganska chanslösa. Trots det blev Anne rörd då hon fick kliva upp på scen och ta emot sitt pris. Det första hon sa var ett tårfyllt "It came true". Det var nästan så det rann en liten tår ner för min kind när jag såg det. Alla bilder efter visar ju verkligen hur jordnära hon är. Måste nog säga att hon utan tvivel är min favoritskådespelerska! Och hon var så värd det där priset! 

Otroligt kul också att Jennifer Lawrence fick en Oscar för sin roll i Silver Linings Playbook. Jag tror de flesta vid det här laget vet vad jag tycker om den filmen. Haha. Inför varje nominering visar de upp en liten snutt ur filmen och då det handlade om skådespelarprestationer var det självklart en snutt på deras skådespeleri som visades. Efter snutten kom skådespelerskan/skådespelaren i närbild. Då de visade Jennifers klipp var det en av stunderna i filmerna då hon ser lite galen ut. Roligast var då Jennifer kom i närbild efter att hon sett klippet. Hon såg extremt förvånad ut, som att hon inte hade en aning om att hon spelat in den scenen. Haha. Stackarn ramlade sen i trappan då hon skulle ta emot priset, men hon återhämtade sig. Stående oviation fick hon också, men det första Jennifer sa var "ni står bara för att jag ramlade och ni tycker synd om mig". Ja, jag gillar Jennifer också. 

Superglad Emma för det här priserna. De var båda välförtjänta! 
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0