Just no turning around

Åh vad arg jag blir. Jag blir så arg. Det ska ni veta. Grrrr. Varför? Jo, jag gick och var orolig helt i onödan. Tydligen hade han trott att vi skulle fatta att vi skulle skicka in till honom trots att han inte mailade. Igår fick vi ett mail där han sa att många inte skickat in och att han hoppades att vi gjorde det så fort som möjligt. Hmm. Om han säger något på onsdag om det får Elin svara argt tillbaka. Nej, jag kan inte göra det. Jag kan inte vara arg på honom eye-to-eye. Haha. Eller så ska jag fråga honom om han har någon idé om hur mycket jag fick sitta och kolla på Ramos för att må bättre!? Hehe ;)

Anyway, här händer det inte extremt mycket spännande. Jag skulle på bio idag och se Beautiful Creatures men det verkar inte som att jag får med mig någon. Ia ville följa med, men den tid jag skulle se kunde inte hon. Anledningen till att jag måste se den idag är för att den ska recenseras. Självklart. Har snart gått två veckor sen premiären. Men men, får försöka se om jag kan byta tid. Kanske måndag. 
På tal om recensioner så såg jag Step Up Revolution igår som ska recenseras till DVDkritik. Usch vad upprörd jag blev. Återkommer om varför när den kommer upp senare..

Nu ska jag skriva på min uppsats tror jag. Och få klart recensionen och skicka in den. Hoppas ni har en bra fredag!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0