Take your time

Okej, jag testar att blogga från telefonen, se hur det går. Av vana brukar det kunna bli sådär, men vi kör på ändå.
 
Idag ska in till stan redan vid lunch. Elin plockar upp mig så åker vi och sätter oss någonstans och jobbar lite. Dels ska vi ändra vårt manus vi gjorde på beställning av jägarförbundet till en bok som barnen kan läsa istället. Sen ska vi försöka börja på filmen som SRF beställt. Ja, det låter coolare att säga företagen istället för att det är av våra mammor ;)
 
Vid fem sen är det manusverkstan. Har varit lite fundersam till om jag vill gå, men det är ju trots allt jag själv som förlorar mest på det så det är väl bara att köra. Kommer nog bra. Eftersom jag åker med Elin så lär jag ju ändå inte komma hem förrän efter ändå så..
 
 
Nej, nu ska jag se om jag kan fixa mig lite innan Elin plingar på. Hoppas ni har en bra dag!
 
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0