When we just begun

Nu skulle jag kunna kommentera Mellon för igår blev jag inte så arg. Det kommer kanske lite senare dock. Idag har jag fokus på uppsatsen och jag tycker personligen det går ganska bra. Fortfarande en del kvar men det går verkligen framåt. Jag skriver på analyserna nu och inte vet jag om det kommer godkännas, men det känns okej. Haha. Jag började på Narnia och tyckte den var relativt lätt. Sen lade jag den åt sidan och tänkte att jag skulle lägga fokus på Breaking Dawn part 2 med tanke på att jag behöver ta med alla filmer när jag analyserar den. Tanken var att den skulle vara svårare, men det visade sig att den var lättare. Argumenten nästan räknar upp sig själva. GULD! 

Inatt är det Oscarsgalan. Jag bad mamma köpa lite choklad och chips så jag orkar hålla mig vaken. Haha. Här är man nyttig!! Kanske skulle tagit en morot istället. ÄSCH! Hur som så håller jag mina tummar för Silver Linings Playbook och Anne Hathaway. För första gången blir jag faktiskt lite nervös för att jag har filmer jag hejar på. Skulle ju inte skada om Hobbit fick sina nomineringar samt att Skyfall vann för bästa originallåt. Men vi får se. Kommer säkert inlägg senare om jag har internet. 

Hoppas ni alla har en bra söndag!
Goodnight and Goodbye
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0