A little more of..

Ibland blir jag lite sur på bussförarna. Då jag skulle åka in till stan tänkte han först stanna, men sen ångrade han sig. Sen stannade han en liten bit ifrån. HALLÅ! Hmm. Aja, jag kom in till stan som jag skulle så jag får väl vara nöjd ändå. 

Vad hände i stan då? Först satte jag mig på Hälls och skrev på mitt manus. Kom lite framåt. Sen kom Martina och efter en stund gick vi iväg till bion. Seriöst, Hobbit blir aldrig dålig. Blev lite ledsen faktiskt när jag insåg att det kanske är sista gången jag ser den på bio. I High Frame Rate. Buhu. Men någon måtta får det väl vara. Typ. Hehe. Jag köpte ännu en Hibbitfigur också. Nedsatt i pris och allt. Wuhu!

Väl hemma kan jag säga att manuset, eller mitt treatment som det är nu, går framåt. Har kommit på en del. Tror det kommer bli bra. Kan vara att det händer lite för mycket i slutet, eller för lite i början. Eller att det är för sentimentalt. GAH! Tänk om man var en naturbegåvning! Haha. Så lätt allt vore då. 

Nu ska jag fortsätta se på Skönheten och Odjuret, en annan film jag inte får nog av. Hoppas ni haft en bra dag i snön.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0