Bakom scenerna - A Thousand Years


Den här helgen är det bara att köra gärnet på uppsatsen. På måndag har vi deadline inför sista handledningen. Det är då det bestäms om den är tillräckligt klar för att kunna läggas upp. Vi har ungefär en vecka på oss sedan att förbättre dem tills slutgiltig deadline inför opponeringen så det är ganska skönt. Jag satsar dock på att få så mycket som möjligt klart. Vore så fruktansvärt tråkigt om Åsa skulle säga att jag inte får lägga upp den. 

En av låtarna jag har med är ju A Thousand Years från Breaking Dawn, och medan jag letade lite efter källor hittade jag videon ovan. Älskar sånt. Att se hur det gick till då de gjorde videon och roligt fakta. Jag skulle vilja göra en musikvideon någon dag. Och då skulle det vara en massa ljus i den också. Haha. 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0