Bortglömd och ihågkommen

Igår då jag skickade in mitt treatment bad jag om att få enskild handledning utöver det man får i sin grupp. Direkt efter det ångrade jag mig. Jag tror jag klarar det ändå, som jag skrev i förra inlägget så har jag en plan. Ungefär. Han som håller i det hela måste helt ha hört mina tankar. I mailet han skickade ut skrev han nämligen att endast en hade anmält sig och namnet som stod var inte mitt. Haha. Det gör ju som sagt ingenting alls, då slapp jag maila tillbaka och säga att jag kanske inte behövde den där handledningen ändå. Men ändå.. 

Till skillnad mot det så kände jag mig lite ihågkommen idag också. Inte för att det var därför, men ändå. Det är de små sakerna som kan göra en person extremt glad. Som ni vet kom loggan för ESC idag och på FB frågade Mellon vad vi tyckte. Jag svarade. Senare nu idag fick jag veta att jag blivit citerad på hemsidan. WOHO! Som sagt, det har ju inget med att jag var där uppe och så, men en liten bit av mig vill tro det. Åh, det är första gången jag blivit citerad. Ett ögonblick att minnas <3 JUST DET! Om ni vill se det så finns det här

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0