I believed I would find you

Jag känner att en paus kan behövas så jag skriver en rad eller två här på bloggen. Uppsatsen går framåt, men det är fortfarande en hel del kvar. Dock ser jag mållinjen! Hur skönt som helst. I nuläget känns det som att jag skulle kunna få ett godkännande från Åsa att lägga upp den 18 januari. Vi kommer ha från 9:e till 15:e att göra lite ändringar och förbättra så det borde gå. Jag har nästan analyserna klara och diskussionen har jag nästan redan skrivit klart. Super! Min tanke var att vara uppe hela natten och jobba, men jag tror att jag skulle kunna unna mig lite sömn utan att det är hela världen. Får sätta klockan bara så jag inte sover för länge. 

Hoppas ni haft en riktigt bra helg! Jag lovar att blogga lite mer efter 13 imorgon när uppsatsen är iväg skickad. Om jag orkar hålla ögonen upp vill säga!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0