Knows how to knock 'em down

Just nu håller jag på och fixar inför en intervju imorgon med Top Cats. Svårt att få till plats och sådär, men förhoppningsvis ska det väl lösa sig. Mamma poängterade att jag måste kolla så jag inte behöver betala för fikat för det ska man göra. Ehm? Har aldrig gjort det när jag intervjuat någon, men det kanske är annorlunda när det är några som kommer såhär. Vi får se, vi får se. Hoppas de inte tycker jag ställer orelevanta frågor och sånt. Är inte van att intervjua någon utan att veta vad det ska handla om..

Annars idag har jag tagit upp uppsatsen igen. Igår upptäckte jag att jag längtade efter att få skriva på den igen vilket betyder att jag nått mitt mål och plan. När jag nu fått lusten tillbaka kanske den kan bli något riktigt bra. Håller tummarna för det. Jag har även skrivit om min första akt i treatment igen för att klargöra lite tydligare vem som är min protagonist. Var lite otydligt i förra. Tycker också att jag fått in saker som kommer göra det lättare att skriva akt 2. Bra! Det behövs verkligen. Akt 2 är svårast, kanske för att den är längst. 
På eftermiddagen fick jag köra mamma till Nora. Hon bestämde sig för att städa på förmiddagen, passa på då hon inte jobbade. Det resulterade i att hon kände av sin sjukdom igen och inte kunde köra bil. Smart. Men men. Jag fick ju som sagt en del gjort när jag satt och väntade så jag ska inte klaga. 

Imorgon är det som sagt intervju innan jag ska åka och handla med hela familjen. På kvällen sen ska jag och Ia på förhandsvisning av Pitch Perfect. Kom på att jag inte ens sett trailern med ljud, så kanske är läge att göra det nu. OM jag inte vill bli helt överraskad. Får se.

Hoppas ni haft en bra onsdag nu alla!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0