Stå med mig i regnet


Som vanligt då Real spelar följer jag matchen på hemsidan, facebook samt twitter. Lika bra att köra på med alla ställen jag kan hitta. Ikväll spelar de igen. På Mestalla - Valencias hemmaarena. Också den arena där Higuain knappt kan komma till utan att slå in en boll i mål. Tog inte många minuter innan han slagit in en även i denna match. Innan halvlek hade Real sammanlagt gjort fem mål. Valencia noll. Det går bra nu. Lagom till andra halvlek skulle börja insåg jag att jag faktisk kan se matchen. Av någon anledning har vi CMore sport. Haha. ÅH! Jag får ju aldrig se dem mer än på O'Learys när det är El Clasico. 

Just ikväll kändes det extra bra. Känns som att en förkylning börjar ta form. Inte extremt konstigt kanske med tanke på vart jag var igår, speciellt då det var en massa barn och en som var väldigt förkyld. Mitt huvud börjar bli lite mosigt. Och sen är det hela grejen med manuset. Jag behöver mina killar nu. Jag behöver SE mina killar nu. De har ett sätt att få mig att må lite bättre i alla situationer. PUSS!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0