The dream I dream

Jag fick mail från revisorn för filmklubben idag som vill träffa mig och Annelie innan årsmötet och gå igenom det han fått. GAAH! Vad har jag nu gjort för fel? :( Buhu. Jag kommer lätt bli sågad. Rejält. Och sen får jag sluta som kassör. Om det ens finns någon klubb att vara kassör i. Han kanske är jättesur. ELLER VAD VET JAG!? 

Under dagen var jag iväg och såg Les Misérables för att kunna recensera den till Lösnummer. Blev lite av en chock när jag insåg att de sjunger alla sina repliker dock. Lite annorlunda, men då har jag ju något att diskutera lite i min recension. Super!

Nu ska jag fortsätta kolla på Guldbaggegalan. Håller tummarna för Searching for Sugerman.

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0