The sky is red tonight

Jag fick precis veta att det kommer bli en producentverkstad och jag får vara med. Kul! Även om jag inte får ett jobb så har jag iaf något att göra. Alltid bra. Sen har jag troligtvis bestämt mig för att läsa 7,5 hp i att skriva teatertext. Vi får se. Jag skapade nämligen ett konto för att skriva in mig på arbetsförmedlingen och tydligen kan jag inte få någon ersättning om jag studerar. Tänkte försöka åka dit imorgon och prata lite med dem. Ska jag inte få plugga 7,5 hp liksom?

I övrigt idag har jag suttit på mammas jobb och gjort mitt. Kom på hur mycket jag skulle vilja ha ett kontor. Kändes verkligen som att jag jobbar med Eurovision och att skriva manus. Haha. SÅ kul! Jag Elin har ju pratat om att skaffa ett kontor tillsammans så vi får se. Lite pengar måste väl trilla in först så vi har råd, men sen så! :)

Hoppas ni haft en fin dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0