The win of love

Ännu en dag till ända. En del har hunnits med. Exempelvis är bokföringen för filmklubben i stort sett klar just nu. Skönt. Tur att mamma har varit med och hjälpt till, annars hade jag gått under kan jag säga. Haha. En långpromenad och skrivning på uppsatsen har också hunnits med. Super!

I övrigt funderar jag på att gå och se Hobbit en femte gång. Har ännu inte tröttnat på den. Lika bra varje gång! Till och med min mamma tyckte den var riktigt bra och hon är inte särskilt förtjust i Sagan om Ringen. Där ser ni. Jag såg att Skyfall nåt en biljon i inkomst världen över och jag ska banne mig hjälpa Hobbit till samma öde. Haha. 

Jag har nu också flyttat ner till vita huset. Känns bra, men också konstigt. Fick upp min väggposter och HJÄLP vad snyggt det blev. AAHH! 

Nej, jag har verkligen inte så mycket intressant att berätta. Haha. Sätter därför punkt här. Hoppas ni har haft en riktigt bra dag!

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0