Today

Jag tror jag är "arbetsskadad". Inatt drömde jag att jag såg The Host och tyckte de gjort allt fel. Istället gjorde jag en egen version som var mycket bättre. Fråga inte hur jag gjorde, för jag var aldrig med vid någon inspelning. Haha. Så kan det gå.

Nu ska jag göra mig iordning för att bege mig mot stan. Först ska jag möta upp Elin på Espresso House för en liten fika och sedan fortsätter vi mot universitetet. Jag ska försöka skriva min recension av Les Misérables samt läsa igenom och ge feedback på de treatment som är i min grupp. Senare ska vi ha en föreläsning med Jan Blomgren som är VD och producent på BOB Film som bland annat producerat  Bröllopsfotografen och Mammas pojkar. Ska bli riktigt intressant att lyssna på. 

Hoppas ni har en riktigt bra dag! 
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0