Unless you say so

Jag behöver verkligen en DVD-pelare till. Jag har två högar DVDer som inte får plats i de jag har. Dessutom har jag ju lite skivor i dem och det har jag också en del som inte får plats. Förhoppningsvis kan vi åka imorgon. Eller åtminstone i veckan. Jag försöker komma på en bra ordning att ha alla filmer i också, men det är inte det lättaste. För tillfället försöker jag på att ha efter skådespelare jag gillar. Svårt. Främst med tanke på att det kan vara filmer två jag gillar är med i - men de passar inte att stå bredvid varandra. Hmm. Aja, det får nog lösa sig. På något sätt. 

På helgen brukar vi äta hemma hos mamma och se På spåret. Jag lyckas sällan ta poäng, jag menar frågorna är ju helt sjukt svåra! Ibland blir det några poäng, men då är det oftast för det handlar om musik, film är något i Spanien vi läst om på spanskan. Haha. Jag kom dock på ett sätt att göra det roligare. Varför inte ta samma koncept, fast på film? Istället för "vart är vi påväg?" så har man "vilken film letar vi efter?". En massa ledtrådar som en del är extremt långsökta, men som alla på något sätt leder fram till en film. Kom på en. Lägger upp den på bloggen sen. Höhö. 

Hoppas ni haft en bra dag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0