Vilken film?

Nu kör vi min version av På spåret. Här kommer mina ledtrådar. Vilken film?

10 poäng 
"Vi finns på samma jord" och "Du finns inom mig" kanske svingar sig i lianer. Men detta är en yngre generation. 

8 poäng
Bloddrickande italienare i ondskefull trio eller tillsammans med sina riddare kring det runda bordet. Nej, det ligger i det förgångna.

6 poäng
Upphovmakaren till vår berättelse är till hälften även en låt av Danny.

4 poäng
Booth och Brennan stad.

2 poäng
Sam och Dean är människor. I vår film är de med samma yrke dock endast hälften människor. Ja, nu har du nog alla instrument för att veta vilken film jag är ute efter.

Ja, vilken film är jag ute efter? Imorgon postar jag svaret. Kommentera gärna om du tror dig veta :)
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0