Weekly update

Vi går redan in på vecka tre. Helt sjukt. Tiden flyger iväg. Som vanligt. Vad har jag för mig då? Inte extremt mycket, men låt oss ta en liten titt ändå.

Måndag - idag var jag iväg och köpte en DVD-pelare till. Mitt projekt har därför nått sitt slut. Blev precis så bra som jag tänkt mig. Då jag fixade klart upptäckte jag att det bara är några DVDer ifrån att behövas ännu en. Jag hittade dock en annan slags "pelare" som man hänger på väggen och som är lite mindre. Kanske kör på en sån nästa gång och lägger i mina skivor. Då får DVD-pelarna vara endast för mina DVDer. Vi får se.
Tisdag - Då var det dags igen. Hobbit. ÅH. Blir min femte gång, men jag är fortfarande lika taggad som alltid. Älskar den filmen, men det tror jag knappast någon har missat. Haha. Innan filmen tänkte jag sätta mig en stund med mitt treatment. Måste få klart det snart. Har inte extremt mycket kvar innan jag har en hel historia. Muy Bien.
Onsdag - Deadline för treatment. För en gångs skull är jag inte extremt missnöjd och tror faktiskt att jag kan få ihop något. Mitt största problem just nu är dock att det känns lite tråkigt. Men det får jag lösa i ett senare stadie. Kanske kan jag fixa lite när det kommer dialog. Vi får se.
Torsdag - Ingenting är inplanerat. Ska dock troligtvis ta tag i uppsatsen igen så jag slipper stressa ihjäl mig i februari. Har varit skönt att ta lite avstånd från den ett tag för att få nya tankar när jag går in i den igen. Tror på att slutresultatet kan bli bättre då. 
FredagLes Misérables har premiär. Jag har ännu inte bestämt om jag ska se den då eller vänta några dagar. Måste maila Emma om också ifall jag kan recensera den. Vet inte när de nya recensenterna utses. Jag vet ju att jag kommer fortsätta, men frågan är om jag kan sätta igång redan nu eller om jag kan vänta och ännu hinna recensera denna. AAHH!
Lördag - Inget speciellt inplanerat. Om jag inte ser filmen på fredagen kan det bli lördag. Får se. Annars är det väl uppsats som gäller.
Söndag - Möte med filmklubben. Vi ska få klart en budget för filmfesten så vi kan söka lite stöd. 

Yes, det är vad jag har framför mig den här veckan. Vi får se om jag och Mina sätter igång med zumban igen. Kan hända. Sen vill jag färga håret. Funderar på att gå till en frisör och fixa. Är lite inne på Christina Perris look. Hmm. Ska tänka lite mer på det. Några idéer?

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0