Went to the hospital

Dagen har inte riktigt spenderats som planerat. Under hela eftermiddagen har jag nämligen varit först på en vårdcentral och sedan USÖ. Nej, det är inget fel på mig, det är mamma som inte mått så bra. Hon var extremt yr och kunde knappt röra sig. Det visade sig att hon har något som kallas Kristallsjukan. De tog också ett EKG och läkaren blev lite orolig. Han konstaterade att mamma troligtvis haft en hjärtinfarkt mellan 2009 och idag. Bara att åka till USÖ. Där väntade vi i nästan tre timmar efter att mamma gjort ett nytt EKG. Sen fick vi veta att de bara satt fel på vårdcentralen och hjärtat såg bra ut. Typiskt. Kan ju säga att läkaren på vårdcentralen GOOGLADE på sjukdomen - inför oss. Kom igen. Jag tycker inte man gör så. Men men. Han gjorde så.

Min tanke var att få klart en ny genomarbetad treatment idag och skicka in, men det kan jag ju glömma nu. Kanske lika bra att köra på det som redan är inne. Hmm. Jag är så förskräckligt onöjd med det.. GAAH!

Aja, hoppas alla haft en bra lördag!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0