Written

Nu har både min recension av Berättelsen om Pi och min sista krönika för Lösnummer kommit upp på webben.

Recensionen har jag ju nämnt förut, men kom på att jag glömt länka. Om ni inte redan läst och hemskt gärna vill göra det så hittar ni den här. Min första recension som inte innehåller någon kritik till filmen i fråga. 

Min krönika är alltså min sista. Ganska skönt att slippa behöva fundera på ämnen hela tiden osv, men samtidigt lite tråkigt. Jag har gillat att skriva krönikor. Hjälper till att reflektera över en del saker. Tror jag ska börja skriva själv, som kanske inte kommer upp på någon hemsida. Får se vad det blir av det. Krönikan hittar ni för övrigt här. Den handlar om lyckliga slut och magi i vår värld. Det är ju vi som skapat båda delarna, så det måste ju komma någonstans ifrån, eller? Tror minsann jag klämde in Hobbit i den också. Haha. Woops!

Till våren ska jag ju som sagt (för visst har jag nämnt det?) sluta som skribent på Lösnummer. Dock fortsätter jag som biorecensent. Jag älskar ju att recensera film så jag kunde inte släppa det. Kul att jag fick fortsätta som endast det ändå. Me happy! Inför det skrev jag in filmpremiärer som kommer under våren som jag kan tänka mig. 14 filmer har jag skrivit upp och då lämnade jag några intressanta utan att ta med dem. 7 utav dessa kommer inom januari/februari. AAHH! Och innan ni undrar - NEJ, jag ska inte recensera alla! Tror ni verkligen jag kan gå och recensera 14 filmer utan att någon annan vill ta någon av dem? Nej, det har jag svårt att tro. Och innan ni undrar igen - JA, om ingen nu skulle vilja recensera dessa filmer så kör jag gärna på alla. Haha. Om man nu får det. De kanske säger stopp efter ett visst antal? Hmm. 

Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0