Made in the USA

Åh vad trött jag är. Funderar på om jag börjar bli sjuk eller nåt. Känns som att jag säger det jämt. Haha. Hoppas jag orkar åka på Elins grillning imorgon. Krya ner till lite Big Bang och sen sova så kanske jag mår bättre sen. Tror jag ska ta en liten promenix också, det brukar pigga upp en aning. 
 
Idag var vi runt lite. Först till Örebro och sedan till Nora. Vi har nu blivit med ny bil. Ännu en ska det bli, men den han tyckte hade inte kommit än så vi åker tillbaka nästa vecka och kollar på den. Den vi redan köpt är superfin, åtminstone för att vara begagnad. Like it. A lot. Vi köpte med pizza också och jag valde en kebabtallrik. Skulle jag inte gjort. Deras pizza är bästa som finns i trakten, men tallrike var det verkligen inte. Något att tänka på. Haha.
 
Nej, har inte så mycket mer på hjärtat. Ursäkta den dåliga uppdateringen. Ska försöka bättra mig!
 
Hoppas ni har det bra!
Goodnight and Goodbye

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0